Prego

I går var det torsdag och tjejligan skulle ha ladies night.
Mikael skulle komma hem så jag avböjde, har jag nu väntat hela veckan på att han ska komma hem så får jag ju se till att vara hemma när han väl är hemma.
Läste mailen vid kl 18 och då visade det sig att grabbarna skulle med, då kom ju allt i ett annat läge. Ringde Mikael som just satt sig i bilen och han var nog mer på än vad jag var men efter att ha hört hans possitvia inställnintg till att träffa lite goa glada människor så tände jag oxå.
Han hann hem och bytte skjorta och sen var vi iväg.
De andra hade redan börjat äta av alla godsaker men vi var snart ifall!
Prego är den italjenska resturangen på lyxiga Westins.
Där var det special erbjudande, liten italjensk buffe + att de gick runt och serverade små snittar av olika slag + att man fick två drinkbiljetter.
Mätta och goa blev vi och därefter fortsatte vi till Lapis, mitt emot M on the Bund. Jätte coolt ställe, snudd på lite för coolt för en annan men trevligt hade vi.
När klockan passerat midnatt tyckte vi att det var dags att dra sig hemmåt, vi var nog de första som tyckte det.



Daniel & Nina


Sara & Ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0