Statestik.

I början när jag skrev mina rader på denna sidan så trodde jag nog mest jag skrev för mig själv och för familjen. Kommenatrena kom från mamma A, mammalediga Frida och några tappra till.
Men så visade Mikael mig att där fans en statestik flik, där kunde man se hur många som besökt sidan. Man kunde då oxå se vad ni gör på jobbet för måndagar var alltid enn stort lyft för bloggen, då besökte många sidan, sämre var det tex på söndagar.
Så har sidan gjorts om och statestik fliken är borta, vad tusan, nu när jag äntligen lärt mig något om teknik så ska de på och ändra på det!
Min smyckersblogg är inte så väl uppdaterad och på så sätt inte så välbesökt, men i höstas när jag skrev på denna sidan att smyckersbloggen var uppdaterad så gjorde statestiken ett rejält skutt uppåt. Nu kan jag som sagt inte se några skutt varken uppåt el nedåt men jag kan ju hopps att det gör ett "osynligt" skutt uppåt nu när jag berättar:
Smyckersbloggen är uppdaterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0