DISCO!

Vår lägenhet är inte den mest ideala när det gäller att ha radio el högtalare så det täcker hela lägenheten. Hade vi varit hemma hade vi säkert dragit sladdar och haft oss, men här, där man knappt få hänga upp något på väggarna, då blir det knöligt.
Vi hade tåv små högtalare som vi köpt på någon marknad för en mindre slant, de höll ingen högre klass, men de fick duga. Så en em så la de av. Det blev väldigt tyst i lägenheten för datorns högtalare är bara tillräckliga när man sitter framför den, inte då man fixar i köket.
I lördags tog vi oss ut till elektronik "hiet", det är verkligen ett ställe gud glömt. Man får vara laddad för att kara av att gå där! Vi provade högtalare tills jag var helt snurrig i bollen och kollade priser.
Har ingen aning om detta var prisvärt el inte, men det skände ok för oss.
Nu spelar vi här för fulla muggar så jag hoppas nästan på att lg under oss är tom för annars kommer de nog snart att klaga.
Ska bli spännande att se hur länge dessa håller, jag har sprängt mer än ett par högtalare i mina dar. Då satt de i bilen, så det kankse är skilnad mellan bilhögtalare och "vanliga" högtalare.



Frukten har fått konkurans om platsen på bänken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0