Understrykt.

Hur kul när det på en skala när man får ett helt inlägg, understykt. När man inte vill!
Skrev texten och skulle klistra in mer text, då försvann min text, så efter att ha klistrat ut, klistrat in, in och ut i olika dokument, hämtat bilder och karta på nätet (bara det att jag hittade vad jag ville på nätet gjorde mig stolt) så trodde jag det blev bra. Trodde jag!
Ja, nu får det väl vara som det är för jag lyckas ju inte få bort de där förfaskade strecken.
Det är nog ungefär så som ett litet barn skänner sig när de bara lärt sig krypa bakåt och vill frammåt, frustration!
Att få text understykt el ej är väl lite av baskunskap, el?
Bara att inse att datorer och jag, är inte kompisar, så är det bara! Tacka vet jag symaskinen, men det är lite svårt att kommunicera med er alla genom den, så jag får väl stå ut med den här tekniska maskinen ett tag till.

Kommentarer
Postat av: mamma A

Men snart ska vi kommunisera genom symaskinen,en hel vecka,det ska bli jättekul!!

2010-04-29 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0