Regn.

Vädre har varit lite si och så, inget regn i höst men inte många dagar med strålande sol. Fast det har kankse inte gjort något för tempraturen har inte legat under 30.
Förra veckan var det så där halv mulet och i tor så regnade det, men i helegn var det helt  underbart! Blå himmel och sol + 28 grader.
Men i måndags morgon var det GRÅTT & regn. Tänkte att det kankse lätta frammåt dagen så jag väntad med att gå ut tills efter lunch, inte hade det lättat inte så det var bara att ge sig ut.
När det regnar är det lika lätt att titta en ledig taxi som det är hemma i Siggebo så det bev till att gå. I förd regnkäp och croccs gummiskor så klara jag mig bra, hade jag bara haft en keps oxå så hade jag varit fullbordad för allt regn som kom på mig.
Det ser inte såå mycket ljusare ut idag heller, trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0