Lördag.

Halsen talade om att den fanns på kroppen ifall jag hade glömt bort den och de där förbaskade madlarna hade svullnat upp ochjag kände mig lite allmänt risig men Mikael var vid gott mod och pigg så vi gav oss ut till ett av ALLA shoppingcentra som finns i stan.
Vi behövde cyklop och simmfötter nu när vi ska ut och resa. Mikael hade tur och hittade på rea (i rätt storlek) som låg i en liten väska, smidigt så allt finns på samma ställe. Men skulle jag haft n liknande väska till mina saker så hade det kostat bra mycket mer och det kände jag då inte för så mitt blev st vis så man får väl vara glad så länge man lyckas hålla reda på allt.
Planen var att vi skulle äta på en av våra favoritresturanger, vad vi skulle äta var reda givet, bara att gå dit och beställa. Men inte då, stället var stängt och såg ur dött ut, så det bev pizza på ett ställe där ljudvolymen var alltför hög! En kines dam var UR FÖRBANNAD pga något, hon slog med näven i disken så menyerna hoppade och resturangen blev tyst för en kort stund. Skönt tyckte vi och de andra lyssnade med öron stora som elefantöron.
Det blev en liten vila hemma innan vi gick ner till Nova för att möta Robert, Marita & Kate. Kate hade vi träffat sedan vi kom ner men inte de andra två så det var riktigt kul att åter se dem! Men tyvärr blev det inte så länge för vi var bjudna till Micke & Sara kl 19 på middag. För att kompromera ihop allt lite så hade vi med oss desserten till Nova i kylväska och det funkade fint för den var god senare på kvällen.
Väl hos Micke & Sara bjöd Susanna & Filippe på ett ur gott port vin till fördring. Micke hade varit förste kock och gjorde det med bravu och vi stod för desserten.
En super trevlig kväll på två olika ställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0