Inte min dag.

Man tro ju att man ska få saker och ting fixat så man kan göra färdigt dem och skicka iväg till kund. Men varför skall det vara så lätt? Vi är ju i Kina!
Först skulle jag hämt upp en ny kedja och blanka plattor där jag skulle hamra in namn, de skulle vara färdiga efter 10 dagar och nu har det gått 20 dagar och fabriken har ändå inte levererat dem. Sen var det bara att ta sig till nästa ställe och hämta hem mina nya fina namnbrickor, trodde jag. De var inte färdiga, de lovade mig efter 10 dagar, nu har det gått 12 dagar och de är åndå inte klara och sen är det ledighet och då dra det ut på tiden ännu mer. Phuuu
Jag är så sugen på att ha mina namnbrickor nu! De har redan gjort dem en gång men då hade de stavat fel, istället för NORD som det ska stå så hade de skrivit NOeD på ena sidan och NORD på den andra, det är ju så man kan smälla av!
Jajaj nu är det snart semesetr och sen är det nya friska tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0