Data hjälp.

Tro det var redan i våras som vi började prata om att hjälpa Ingeid & Janne med något program till datorn så de kunde titta på svenska Tv.
I söndags em blev det äntligen av, först var det en massa snack. Vi hade ju inte träffats sen innan semestern så det fanns mycket att ventilera. Så var det då datakunskaperna oxå, el jaja det var ju inte jag som stod för dem utan Mikael.
Tydligen så funkade det där programet bättre hos dem än hos oss, jag försökte fråga vad det var som funkade bättre men det fick jag inget vettigt svar på, inte ett svar jag förstod åtmindstånde.
Efter avklarat uppdrag så fick vi mat, kyckling tacos, kanon gott!
Efter ännu mer tjöt och många glada skratt vände vi hemmåt och jag tro de började ladda ner svesk Tv direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0