Tor em.

Efter majongen så blev det ett snabb besök i Yuan Garden, meningen var att jag skulle fixat det i onsdags men då var inte tjejen där som jag bruka handlar av. Gubben som satt i båset var helt ointreserd av att sälja, jäkla gubbe. Men i tor var tjejen där så då löste sig problemet, tur var det.
Sen var det raka vägen till tygmarknaden, fixade allt mitt så då tänkte jag ta en kaffe för att invänta Nicke & Macke men då dök de upp så det blev bara till att in i "hiet" igen.
Jag är fortfarande inponerad, killarna fick med sig hem allting på en gång! Första gången någonsin!
Fullastade tog vi en taxi hem och sen åt vi gott och tittade på utsikten från Jin Mao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0