Tandläkaren, IGEN!

Nu var det förhoppningsvis den sista gången jag besökte tandläkaren för denna omgången!
De tog bort stygnen idag och så fick jag en ny sorts spruta som jag ska ladda med en bladning av vatten och något bakterie dödande medel och skölja med så ofta som jag har möjlighet, MINST 1 gång om dagen som han så tydligt sa.
Helgen var inte kul, feber och svullen om kinden, mådde som sagt va pyton. Men det har liksom inte riktigt gett med sig. Känner mig fortfarande hängig och det var tydligen ganska normalt, humm kul! Det viktigaste var väl ändå att jag har all kännsel kvar på hakan och kinden för det verkade som om det var det herr tandläkaren var mest orolig för.
Hoppas nu man piggnar till så man kan börja vara som vanligt igen, känner att bloggandet inte har varit på topp denna veckan, ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0