Svullen

Jag har ändra ansiktsform från lite rundad form till fyrkantig form, iaf på ena sidan. Svullen!
Det är bara den grön/blåa färgen som saknas sen ser jag ut som jag vore misshandlad.
Innan bedövningen släppte igår önskade jag inget hällre än att den skulle försvinna så man kunde börja dricka normalt och att tungan inte skulle kännas dubbelt så stor. När bedövningen så väl släppte önskade jag inget hällre än att den skulle varit kvar för fy tusan så ont det gjorde!
Det var skönt för Mikael kom hem på kvällen så jag slapp vara ensam.
Vaknade idag och kände mig lite svullen och sa till Mikael: -Se jag svullen ut?
Han bara tittade på mig och jag trodde ögonen skule trilla ut och sen började han skratta.
Det var nog svar nog.

Kommentarer
Postat av: Ann på Öland

Stackars dig Jenny,men det blir snart bra.

2009-10-16 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0