Status rapport.

Status rapport om tand och urnvägsinfektion:
I fre var ingen rolig dag! Den var toppen för vi fick besök men med tanke på att infektionerna härjade i kroppen så trodde jag att jag snart skulle kola vippa. Det kände som jag hade öronmuffar på mig som tryckte över kinderna och över huvudet, trodde jag skulle bli galen!
Men med hjälp av Nicke så fick jag ju antibiotika för urinvägsinfektionen (det krävs inga större läkar utlåtande för att veta om man har fått den skiten el ej). Så sprutade jag hålet  i munnen med antibaktriell vätka flera gånger om dagen. Tandläkaren tyckte att det räckte att jag rengjorde med vatten några gånger om dagen, men med tanke på hur jag mådde så tänkte jag at här är lika bra att rengöra ordentligt.
Skrev mail hem till mamma och beklagade mig lite och det verkade funka för redan i lör var det bättre, långt i från bra men med lite sömn på em så orkade jag hela kvällen oxå. Nu känner jag mig ganska bra, visst känns det i munnen och jag skall inte bli kall om mmin bak för då vet jag vad som händer.
Tur att det finns lite medeciner ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0