Sjuk igen!

Jag har nu snart haft alla infektioner och sjukdommar man kan ha denna höst!
Går fortfarande på antibiotika pga urinvägsinfektionen men som tur är så känner jag inte av den. Tand hålet känns men det är mer än uthärdligt, bara att rengöra med hjälp av min spruta så känns det ok.
Ögonlocken ser ok ut men nu är det magen!
Min mage är allt annat än normal, men som tur är så är man inte så här dålig i normala fall!
Efter gårdagsen trevliga kväll med god mat, drinkar och många pussar så mådde jag lite si och så när vi skulle lägga oss. Det visade sig att magen gjorde så att nattsömnen inte blev till en av de bättre. Besökte toan ett antal gånger, först var det bara falskt alarm, men det var det då rakt inte när solen gått upp! Hinken som jag plockat fram för säkerhetsskull kom till användning, men som tur var bara en gång.
Men guu så slak man blir! Pallade mig ur sängen för att pratat lite med pojkarna innan de gav sig ut på stan för nya äventyr, sen blev det soffläge. Dagens anträngning var att byta ut morgonroken mot mjukisbyxerna och bädda sängen.
Nu är kl 15.32, har ätit en HEL banan, druckit en cola och endel vatten, jo just det, några godisbitar har det blivit oxå. Nicke hade med sig världens största godispåse till oss.

Det blir väl lagom att jag piggnat till och så kommer man hem och är motaglig för alla baskilusker som finns där hemma och man blir dålig igen, det skulle då inte förvåna mig!
Jag som ätit två kurer antibiotika, först mot tanden och sen nu mot urinvägen, borde väl vara imun mot allt vid det här laget, el?

Kommentarer
Postat av: mamma A

Troligen är det tvärtom,att basillerna har lättare att få fäste, du kan väl konsultera dr Nicke !

2009-10-31 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0