Omtanke.

Igår när jag kom hem efter den trevliga födelsedags festen för Sara kollade jag mailen en snabbis, det kunde ju
vara någon som skickat något.
Det är alltid så himla roligt att få mail hemmifrån, det tar tacksamts emot! Ibland hör man er där hemma säga
att ni inte skrivt för det inte hänt så mycket, det har det säkert visst gjort och det är bara de där vanlig vardags
sakerna man vill höra om här borta, det där som vissa anser som vanliga och inget att berätta om.
Men så igår så fanns där ett mail, från Mikaels moster Ulla-Britts kompis. Vi mailade endel i början av hösten
för hon beställde några smycken av mig, bla ett halsband som dottern skulle ha på sitt bröllop ( inte illa
att få vara "hovleverantör" till sådana tillfälle). Men sen när smyckerna väl kommit fram har det inte blivit något mailande.
Men igår hade hon skickat ett, där stod: ja du får säkert en massa mail så känner du för att inte svara så är det helt
ok men jag ville bara kolla så ni har det bra, smyckerna var kanon och så lite om hur det var hemma i höstiga Sverige.
Tala om omtanke! Tänk att så lite kan betyda så mycket för en annan, ska svara henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0