Huu vad dålig jag känner mig!

I fredags fm var jag inte piggot själv men efter en dusch, lite lunch så skännde jag mig bättre så jag pallade mig iväg till Charlotte på pärlorna och det var jätte trevligt.
På kvällen träffades vi hos Kate & Stefan, ett sista möte med Fredrik och hans Amalia innan de åker hem till Sverige på sön.
Desto mer kl visade, desto sämre kände jag mig. Väl hemma tog jag fram spy spannen men den användes aldrig, men alltid bra att ha i reserv.
Så idag lör, vi som skulle ut och cykla innan vi ska vara hos Ellen & Chris kl 15. Någon cykel tur har det då inte blivit, jag har sovit på soffan medans mikael sitter på balkongen i det underbara vädret och jobbar.
Få se om jag repa mig så vi kan åka till Ellen & Chris sen för just nu känns det inte så, ska nog inta soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0