Fem år sedan!





Igår, den 30 okt var det FEM ÅR SEDAN VI TRÄFFADES FÖR FÖRSTA GÅNGEN!

Ingen av oss hade tänkt på det, Mikael kom inte ens ihåg datumet. Så satt vi där på resturangen och av någon anledning så började vi prata om den första gången vi träffades, det var ju på 3 X 30 års festen på motorbanan den 30 okt säger jag. Nicke tittar på sin klocka och säger: Det är ju idag!
Vilken kväll vi hade då och vilken kväll vi fick igår!

Det tog ju ett tag efter den där festen innan vi blev ett par, men vid de två avgörande träffarna var det Malewil som bjöd in oss till samma fester. Därför får vi nog skänka en extra stor tanke till han & Malin!
Inte trodde jag att vi skulle bo i Shanghai efter fem år, inte ens bli ett par måste jag nog erkänna, tänk som det kan gå!

Kommentarer
Postat av: Robban

Ber han fortfarande om lov...... ;-)

2009-10-31 @ 13:02:04
Postat av: sara

Grattis godingar!!!!

2009-11-02 @ 06:17:11
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: sara

2009-11-02 @ 06:25:30
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Fridolf

Jag kommer aldrig glöma vår skidresa i Åre, när du pratade med mannen i ditt liv i mobilen HELA TIDEN! :) Grattis! Kramar från Växjö

2009-11-03 @ 10:54:07
Postat av: Fridolf

Jag kommer aldrig glömma vår skidresa i Åre, när du pratade med mannen i ditt liv i mobil HELA TIDEN! :) Grattis! Kramar från vi i Växjö

2009-11-03 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0