Ellen!

ÄNTLIGEN har jag träffat Ellen igen! Vi har inte trffats sen innan vi åkte hem för sommaren!
Jag pratade med henne första dagen jag kom ner men då var hon "sjuk", jag fick direkt berättat för mig var det var för "sjukdom" men jag förstår henne att hon inte ville ställa sig på torget och skrika till alla vad som hänt.
De ska ha BARN! Efter snudd på 10 års väntan så kom storken, men tyvärr mår hon PYTON! Rent ut sagt Ur dåligt!
Men igår åkte jag dit, hon bjöd på kaffe och macka och jag på kaka. Vi pratade så vi blev anfådda och munnen var knaster torr, men guu så kul vi hade det!
Nu ska vi satsa på att träffas en gång i veckan och då får vi hålla tummarna på att hon mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0