Advenstfint.

Julfint hemma oss hos!

Det finns väl en och annan som tycker vi är galna som redan gjort adventsfint, men nu är jag så gammal så jag bry mig inte utan gör det som känns bra för oss.
Jag åker ju snart hem och vill ha lite julmys i vår lägenhet och inte bara hemma i flickrummet och njuta av andras julsaker. Så därför myser vi för fullt nu i höstrusket i vår julinspererade lägenhet.


Självklart har vår fin fina snögubbe kommit fram från gömmorna.



I söndags köpte vi denna härliga julkrans som nu pryder vårt köksbord.




Som förra året har vi nu en julen, el mer en engren som får assistera som julgran.


När Swedladies hade sitt stormöte så köpte jag dessa filt stjärnor.
Guldgranen köpte vi förra helegn som Mikael monterade på balkongen i 29 graders hetta, nu är det 8 grader och regn, tvära kast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0