Träffa kompisar.

Man vill ju träffa alla och några till medans man är hemma, men denna rundan har jag inte haft målet att träffa alla utan har det lite lungt och skönt oxå.
Har spenderat mer än en timme uppe på berget för att se när de reser de olika tornen och delarna till vindkraftverken, varit i landet, hjälpt Annie & Martin med sitt rivnings progekt som sedan ska bli bygg progekt.
Hade så järna velat jobba endel nu när jag var hemma så man kunde stillat sitt begär efter det men de behövde inga fler chafförer just nu, humm synd.
Igår var jag och mammma och hälsade på mina mostrar och fick gott fika och middag efter alla konstens regler, kanon!
I eftermiddag ska jag passa två små busfrön, Mikaels brorsdöttrar. Perfekt, då är det lagligt att leka!

Hoppas att det sluta att regnar nu för jag hade tänkt ge mig upp på berget och se när de lyfter de sista vingarna för sen är det fika för att fira att allt är på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0