Lugn helg!

Mikael mötte mig på flygplatsen och när vi ändå var ute och åkte stannade vi till vid B & Q för att titta efter en el grill. Natrulgtvis så hade de ingen men de hade lite annat som vi tror vi kan behöva. En bra sport affär ligger bredvid så då blev det ett par nya byxor för min del och en ny treänings tröja för M.
Vi hade ju Metro precis intill så vi gick in där en runda oxå, jaha där blev det mat och dyligt för ca 700 kr, som hittat!
Somnade i bilen (för ovanlighetens skull) så när vi väl var hemma så hade jag krafter nog att packa upp både resväskan och allt vi handlat med hjälp av M.
Jag hade med mig en ny jobb dator till M så han var ju tvungen att kolla in den oxå.
Solen sken så det blev en liten stund vid poolen, inte alls fel! Åt gott på balkongen innan vi somnade som klubbade sälar.
Man är alltid lika död de första morgnarna när man kommer från Sverige, detta är inget undantag. Mikael försökte skaka liv i mig när kl visade fm, han lyckades väl hyffsat iaf. Efter att ha besökt gymmet trodde vi att vi skulle ha solat, men det duggregnade så jag somnde i soffan istället innan vi åkte iväg till Ellen och hennes man Chris för att ha en trevlig kväll tillsammans.
Söndagar tycker jag att man har rätt till att vara slö (iaf om man har jobbat en hel vecka och det har ju vissa av oss gjort) så vi slappade vid poolen i det sköna vädret + ca 28 grader och solen visade sig ganska ofta iaf. Tog tunnelbanan till Grand Gateway och åt gott på en ute servering innan vi intog soffläge och tittade på F1 och därefter en film.
Så var den helgen förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0