Lördag = fest.

I lördags var det fest, både för Mikale & mig.
Han var på Ingrid & Jannes inflyttningsfest och hade en toppen kväll!
Jag fick hänga med på ett bananskal på en cykel fest tack vare Patrik & Jenny.  Vi samlades kl 14 på A-stoprs torg och sen cyklade vi mot Bygget. Lite stationer på vägen, tipspromenad och dyligt innan vi nådde fram till Bygget där de serverade korv. Sen var det brännboll, det är nog den sporten som flest människor skadt sig på och jag har fortfarande lite ont i min ena jumske efter denna hårda tävling. Dusch, bastu och lite sminkning så var vi alla redo för mat och fest.
En toppen fest! Ett STORT TACK TILL JONAS & MARTINA FÖR ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0