Förkyld.

Både jag och Mikael har haft lite ont i halsen  lite till och från nu i vår men det har liksom aldrig blivit något mer av det och tur är väl det.
Tyckte att det var ur trist på gymmet nu innan jag åkte hem och tänkte det att kan jag jogga endel nu när jag är hemma ute i skogen så kankse det kan vara kul att komma tillbaka till gymmet igen, och hur blev det med det då? Nää just det, blev mega förkyld på flygt hem och det sitter i fortfarande. Så någon jogging har det då inte blivit, knappt några promenader (fast det kan oxå bero på att pappa köpt en fyrhjuling som nu är familjens leksak och används till allt).
Hoppas att den här onda halsen blir bra snart och att näsan slutar rinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0