Mini avslutnings fika.

I torsdags fick jag mig ett ryck och skickade ut ett mail till tjejerna och frågade om vi inte skulle träffas och fika på fredagen en sista gång för nästa vecka är det många som åker hem.
Inga ledsameheter här inte, de som inte hade andra planer nappade på förslaget, kul!
Funderade på trevligt ställe men jag kom inte på något, ville slippa alla högljudda kineser om man ska sitta och fika så jag bakade en smarrig chokladtårta på fre morgonen. Kokade persiko sylt och lade mellan, vispade lite grädde och sen var det bara att invänta tjejerna.
Det var Ingrid, Marita och Charlotte som kom, Anna höll på att flytta till ny lägenhet, Ewa skulle fixa en 40 års present i sista stund (lätt behövde den vara oxå), Karin var allmänt upptagen och Kate är på Öland.
Fyra tjejer på vår balkong med utsikt över stan satt vi och fördrev en stund i fre em, jätte trevigt! Tack för att ni kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0