Låne kamra.

Vad skulle man göra utan sina vänner?
Nää det kan man fråga sig!
Jag glömde ju våran kamra hemma i Siggebo, surt men så är det med den saken. Snälla människor har mailat mig kort som jag har kunnat blogga med och samla i vårt arkiv.
Kate & Stefan åkte hem för ca 2 veckor sedan, de köpte då en ny kamra (de ska bli mormor & morfar för första gången så man fatta ju att det vill till att ha en bra kamra då). Snälla som de var så fick vi låna deras gamla! Hur bra som hällst!
Därför laddade vi den på midsommaraftonen så inte batteriet skulle ta slut på kvällen. Väl på festen så tog jag glad i hågen upp kamran och skullebörja fota. Lögn i bomben att den ville öppna sig, jag provade med att andra både det ena och det andra reglaget, ut och in med bateriet, men icke. Den vägrade.
Igår tänkte jag ge den en ny chans så jag laddade den igen och idag verka den vara på bättre humör för det gick hur fint som hällst att fota vår nya inredning i sovrummet.
Tack snälla Kate & Stefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0