USA & Wii

I lör firade vi USA,s nationaldag med att träffas kl 16 och spela Wii och inta olika sortes saft. Vi som ville hylla USA var Stefan, Janne, Robert, Mikael & jag, vet inte om det var så mycket hyllande av just USA utan det var nog mer en anledning för att träffas nu när deras älsklingar åkt hem till Sverige.
Det kändes nästan som förr för min del, då var det alltid jag  och och ett gäng killar, så var det även i lör.
Robert, Stefan och Mikael gjorde upp i golf, fotboll och dart medans jag och Janne var den hejande publiken, något som passade oss bra.
Efter denna hårda sport em/ kväll så åt vi gott på en Thai resturang, ett nytt ställe för oss. En mysig innegård mitt i stan. Av någon konstig anledning så blev vi väldigt mätta så redan kl 23 stupade vi i sängen (vad de andra gjorde vill jag inte veta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0