ÅSKA!

Igår em gick jag iväg en sväng, det var mulet men inte dåligt väder. MEN när jag skulle ta mig hem, då regnade det bra.
De kineserna som inte hade ett paraply med sig  stod och tryckte utmed väggarna och väntade på bättre tider, jag hade inget paraply mn att stå där och glo, nää det var bara att ge sig ut i regnet.
Det varsta var nästan att skinnsandalerna blev så hala inne i skon så foten halkade runt i sandalen. Jag har varit ute en gång innan i rgenoväder i de och nästan förstört lädret så nu får jag nog ge dem en ordentlig insmörjning av något bra medel.
När jag hade fem min kvar att gå så öppnade sig himlen och åskan drog över huvudet på mig, men då var jag redan lika blöt som en dränkt katt så det spelade kvitta, jag skulle ju ändå direkt i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0