Promenad i solskenet

Efter att Mikael legat inne några dagar så fick jag med honom ut på en promenad.
Gick ner och tittade på Porsches utställningshall och vilade ögonen på läckerheterna en stund innan vi rundade huset och hamnade i gamla kineskvater. Har fortfarande inte lärt mig att kontrasterna är så stora här nere.
Vi gick rakt norr över innan vi vinklade av, när vi skulle vända hem kände jag igen mig och sa att här i närheten ligger Qipu market (en hysterisk marknad där man kan fynda om man orkar leta bland allt). Så vi gick igenom området, det var jätte lugnt pga det kinesiska nyåret och dess ledighet men för Miakel var det nog. Han behöver inte besöka stället någon mer gång sa han.
Sen var det bara att ta sig över floden och knata hemmåt innan våra gäster skulle dyka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0