Hem från Changzhou

Vi var inte tuppe med tuppen om man säger så i mondags morgon, då kom tröttheten och det känndes att man flytta och hållt igång hela helgen.
När vi väl kom till kontoret så visade det sig att Mikaels dator inte ville vara till hjälp så han var en aning frustrerad. Jag hade tänkt låna en av datorerna och maila lite men bara för att hans inte funkade så blev det ingen över till mig. jag tog min goda bok och läste ett par kapittel istället innan det var dags för lunch tillsammans med Stefan.
Efter lunchen packade vi ur allt från bilen och in i firmans bil så körde chafören hem mig.
Var inte hemma förrens vid fem på em och då möttes man av ett kaos med katonger och grejor överallt.
Så det var bara till att sätta igång att diska och försöka få ordning på kaoset medans Mikael jobbade vidare i Changzhou.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tja!!!

Vad trevligt att sidan uppdateras dagligen igen, jag läser och kollar in den minst engång om dan!! Så spännade att se vd du hittar på där nere kompis!!

Tänkte bara berätta en liten nyhet....... Klara går med sin gåvagn nu, och fort går det :)



Kramar

2009-01-13 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0