Gamla tidningar

Förra året så skickade Inga-Lill ner lokal tidningarna hit, mycket bra tyckte jag.
Det var kvar några nu när vi flyttade som var olästa och jag tyckte att de kunde få följa med till nya stället för det spelar ingen roll tyckte jag att nyheterna är lite gamla. Något nytt får jag väl reda på och så är de lite sällskap när man äter själv på dagarna.
Men häromdagen läste jag något om sportlov, det är väl ett tag till ändå? Fattade först inte men när jag läste på datumet på tidningen så var den från feb 08. Den hade hamnat längst ner i högen och nya hade kommit över hela tiden så där låg den. Men då var den till och med för gammal för att läsa för min smak så den hamnade i pappers korgen. Idag läste jag en från okt, älgjakten var hög aktuell i det nr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0