Fre kväll

Fredags kvällen hade vi planerat in så bra.
Mikael var på möte i kl 13 mellan Changzhou och Shanghai så han skulle nog vara hemm alite eftr fyra, jag var på pärlgruppen och på vägen hem gick jag med Kate hem och lånade tallrika och bestick inför lör fest. Var hemma kl 18, då kom även Mikael, det hade tagit honom över tre timmar hem, stackarn.
Han skulle fixa till datorn så vi kunde ladda ner "på spåret" eller "let´s dance" som vi kunde titta på efter att ha varit på gymmet, ätit gott och intagit soffan. Så blev det inte riktigt, inspelningsprogrammet vägrade att hoppa ista, raouten vägrade vara med och efetr flera timmars fixande så la internett av. Då trodde jag nästan herr Andersson expolderade. God mat fick vi i oss, pallarna blev monterade (av mig) men sen blev det inte så mycket mer av denna härliga fre kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0