Man på gatan spyr.

I går kväll så gick jag upp till vårt gamla område för att ta en massage, har huvudvark och även haft migrän ett par dagar så jag tänkte att det kankse är något som sitter  i klämm som de kan fixa till. Vet ännu inte om de lyckades men det var ganska skönt att ligga där och halvsova.
På vägen hem så regnade det, andra kväll/ natten irad som det kommer en massa vått från ovan, även denna kväll så fick inte paraply försäljarna som ploppar upp som svampar i gathörnen sålt något till mig även att de träget försökte.
När möjlighet finns så går man ju på trottoraen, det gjorde jag men framför mig gick en kille under sitt paraply på gatan ganska nära trottoaren. Så hux flux så spyr han snett framför mig, bara sådär i farten. Inte som man tänker sig att man behöver stanna, hosta, ulka och så kommer det utan här var det fritt flöde i farten.
Ja får man inte spysjuka eller andra hemska sjukdommar här nere så är man väl imun snart.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej!

Det är ju så man blir lite avundsjuk,inte på huvudvärken, men på massagen. Det var ju så skööönt!!! Kram

2009-02-19 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0