Löpabandet.

Jag och jogging, det är inte på samma våglängd. När man ska springa ska man ha en lätt fot att trippa fram på, inte som mina elefantsteg. Men samtidigt är det smidigt för man kan utföra sin träning lite var som hällst och det räcker med ett par bra skor, så jag tänkte en kväll att jag skulle försöka mig på en liten jogging ur på det där löpabandet i gymmet. Planera inför sommar 09!
Fruktansvärt inponerad av mig själv så slutade jag jogga 1 timme senare på det där bandet, inte för att det gick fort och blev några km att tala om, men ändå, 1 timme! Stretchade noga för jag befarade en träningsvark av den grövre skalan. Men i fre fm så var det ingen större fara när jag gick runt här hemma och städade och fixade. På em var det pärlor/ semlor hos Inger.H och dit är det inte så långt att gå så det gick fint. Men då började jag ändå känna av att det gjorde ont både lite här och var!
Mikael kom hem på fre och vi gick till gymmet för att kunna äta och drick med gott samvete senare.
Är det någon som vill ha en tyrann personligtränare så kan ni anlita honom! Han sa absolut inget dumt, utan bara en till kan du, nu tog du inte i max osv. Det medförde att mina spargetti armar varkte något heldlöst när jag skulle tvätta håret senare och inte var det bättre igår. Det blev inget gym för min del igår, kroppen sa att den ville vila och det ville jag oxå med tanke på att jag upptäkt en massa muskler jag inte visste att jag hade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-22 @ 23:15:17
Postat av: Marie-Louise

Synd att du är så långt bort, kunde fixat både träning, frisk luft o så mkt påskris du bara önska..har varit på tomten o eldat ris i helgen..kroppen värker, känner mig som 80+ :-)



Ser fram emot att få se era påskkycklingar, så mkt idéer ni har.

/Marie-Louise

2009-02-22 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0