Har fått paket!

Jag hade födelsedagkalas innan jag lämnade Sverige, då jag fick en massa paket med super fina saker i. Av Stina & Ella fick jag ett fint paket med en lapp i där det stod att affären var stängd när de skulle shoppa så jag får ett paket på posten istället.
Har vetat att de postade det för ca 2 veckor sedan och idag kom det!
Nyfiken som en gris var jag, men väntade med att öppna det tills jag hunnit få färdigt en kopp kaffe. Satte mig vid bordet och öppnade, och gissa... Där i låg bla. en Anthon Berg marcipan bröd, perfekt till kaffe! (Den är nu upp äten.)
Fick även en bok: Skumtimmen av Johan Theorin som ska vara bra, de pratade om den i helgen när vi var ute och åt. En ny färsk skvallerblaska, ett hemligt kuvert från Stina, teckningar och massa bilder från i julas. På några av bilderna fanns den "riktiga" paketen som blev för dyr att skicka ner, men jag väntar så järna ett tag till. Den blir PERFEKT! TACK!
Bilderna från i julas ska jag hitta ett ställe att sätta upp dem på så vi kan gå där och titta och längta efter er.

Det var bra att affären var stängd då ni skulle shoppa för det var JÄTTE kul att få post!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Visst är det kul med post, själva hade vi några julkort som väntade på oss när vi kom tillbaka. Skulle tom va roligt om det kom reklam nån gång här :D

2009-02-04 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0