4 år tillsammans!

Tro det eller ej så firade vi 4 år tillsammans igår!
Det firade vi med super go mat efter ett litet pass på gymmet. Vi lagade mat och myste.
Det blev gratinerad jätteräkor till förätt och oxfilé till huvudrätt.
Mikael fick lyxig choklad i present som vi klippte till dessert tillsammans med några jordgubbar.

Inte trodde jag för 4 år sedan att jag skulle sitta i Shanghai nu, inte för jag vet vad jag hade tänkt mig men inte detta iaf. Vi har hunnit med endel saker på våra år tillsammans konstaterade vi igår. Från Borås till Idre, tillbaka i flickrummet i Siggebo, bra lg i A-strop, jag har tagit min tunga behörighet som jag längtat efter, Mikael började på lesjöfors och sen vet vi ju hur det gick...
Bra blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0