Sykurs på Tyger & Ting.

I lördags var det sykurs p Tyger & Ting i Busseryd, som alltid är det kul att g på kurs, få träffa lika sygalna människor som en annan.
Jag dog ner medelåldern med bra många år men det brydde jag mig inte om.
Vi fick lära oss sy en n teknik, en sorts stjärna. Riktigt rolig, problemet är bara att det mönstret är i inch, å skall man göra dessa stjärnor så måste man göra en smärra investering i linjaler.
Vår kursledare, Christina Noreskär var kanon bra, tack!



Sykurs på Tyger & Ting, nio st var + vår duktiga kursledare.



Mamma & Vera vid symaskinerna.


Vi sydde med samma teknik men använde olika färger och så här olika kan det då bli.


Mamma & jag sydde tillsammans så medans de andra gjorde en el två block så gjorde vi fyra fädiga och två är nästan färdiga, ganska duktiga var vi allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0