Hemma i Sverige.

Medans Mikael knegar på i Kina så åkte jag hem till Sverige.
Det är konstigt, hur bra man än planetar så blir det alltid stressigt presis innan man skall åka hem till Sverige. Det blev järnhästen ner till Yuan Garden och hämtade hem några namnlappar som jag fixat till en sprätthöna och lyckades få med mig några andra saker som oxå stod på listan. Till nästa marknad och sen pustade jag ut på massage innan Kate & Stefan bjöd på middag, lyxigt!
Till flygplatsen åkte vi med deras chafför, så bekvämt. Ingen rucklig taxi där man tro man skall mista liver flera gånger om innan man nått sitt mål utan lugnt och skäkert tog han oss ut till flygplatsen.
Allt löpte på som det skulle och efter 25 timmar var jag äntligen i Siggebo.
Jag hade ett utmarkt resäsällskap! Och på tågstationen i Alvestad stod mamma & moster Doris och mötte mig. Sen blev det fika hos moster D, en snabb kram hos moster Elin, handlade mat, inom Lesjöfors, lamnade två adventskalenrar på vägen och lämnade in mina läderstövlar till skomakaren för service, sen, sen var vi hemma!
Trött som en, jag vet inte var men jag tvingade mig till att hålla mig vaken tills kl visade 21, då stöp jag i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0