Bus tjejer!

Igår eftermiddag var jag inne hos brudarna bus, Stina & Ella.
Det var ur mysigt och de pratatde i mun på varandra så jag visst inte vem jag skulle lyssna på el  svara.
Det var många:
- Jenny vet du vad?
- Jenny, vet du vad jag har gjort?
- Jenny, vill du kolla på mitt halsband som jag pärlat?
Stina och jag pärlade lite, men tyvärr hade vi inte de nålar som enligt Stina behövdes. Så läste vi barbarpappa böcker som är Ellas stora favorit för tillfället och myste allmänt. Pratade med Mikael gjorde vi oxå, han längtar nog hem lite nu skulle jag tro.
Ska försöka hämta dem på dagis någon dag nästa vecka så man får mysa tillsammans. Lördagen den 19 skall vi mysa hel em och kvällen då de "gamle" skall på julbord, det blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0