- 6 grader & kl är 05.30

Även att man vill sova länge så är det inte alltid att det går så bra, så efter att ha legat och glott i taket en bra stund så gav jag upp och steg upp.
Möttes av hundar i köket som mer än gärna kunde tänka sig en liten morgon promenad. Elsa kan man ju släppa ut själv men Wilma (jakthunden), där funka det inte lika bra, inte om man tänkt att hon INTE skall jaga de närmaste timmarna iaf.
Hoppade i Annies nya gummistövlar (som var för stora), på med en jacka, första bästa vantarna och en mössa på huvudet. Kom ut till en stjärnklar morogn med fullmåne och rimmfrost. Alldelses stilla var det och kallare än vad mina vantar klarade av att värma. Men det var så skönt så jag struntade i de kalla händerna och tog mig en promenad på nästan 2 km, det var helt tyst! Inte en enda gnisslande moped så långt örat nådde, inte en tut, frisk luft och alldeles, alldeles STILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0