Skype.

Är det någon som undra varför vi inte är uppkopplade på skype längre så är det för att linjen är DÖD. Jaja död och död, men datorn var nära kollaps så nu sitter jag med en lånedator och den har inte skype, el jo vetti skjutton det har den nog. Den där gröna lilla bollen finns ju där nere i hörnet, ja då ska jag bara ta reda på använda namnet och lösenordet från databanken som nu befinner sig i Beijing på möten så kan jag vara uppkopplad mot världen igen.
Vår dator har inte mått bra på länge, det är en fläkt i den som har låtit som en stucken gris mellan varvern och sen blev den så varmt pga att fläkten inte gjorde vad den skulle så då stängde den av sig. Hur mår alla programmen efter att datorn bara stängt av sig en massa gånger, hummm.
Jag påpekade problemet MÅNGA gånger till han den där, men han hade ju inte så ont av det för han använde ju nästan uteslutande sin jobbdator. Men nu när han var här nere själv så upptäkte även han hur dålig datorn var så nu är den förhoppningsvis på service och kommer att må bra den dagen då jag får hem den igen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det låter som om min datorn kommer göra så snart me.... har ju samma symtom. vad är det som är fel då ? hoppas eran sommar har varit bra.

kramar

2009-08-25 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0