Kate.

Efter ca 2.5 månad på olika håll så träffades vi äntligen igen! Hon hade ju naturligtvis haft det toppen nu när hon blivit mormor och allt så det var en sprudlande glad mormor jag träffade, herre guu mormor, det lät ju gammalt!
Iaf, gammal el inte så åt vi god lunch tillsammans och sen fixade vi till våra fötter, öena och goa blev de och röda snygga naglar med blommor på stor tårna hade vi. Jag hade en ur sexig blå stortå nagel och då gjorde lite rött nagerlack underverk.
Men jag kan säga att jag hade snygga tår, för efter en timmers yoga igår kväll så såg mina stortårs naglar mest ut som "korvat nagerlack". Hon hade målat lagrena för fort så de hade inte torkat efter 5 timmar och när jag då låg på den där yoga mattan och klälade så korvade nagerlacket ihop sig så när jag kom hem var det bara fram med Gripens remover och den sexiga blå naglen kom åter fram. Efter duschen så kladdade jag på lite nytt rött nagerlack men några snygga blommor det kan jag då inte åstakomma. Inte illa med att kunna vara snygg i 5 timmar iaf.
Det där med sport, det är ett fördärv, först blå nagel som snart trillar bort och nu förstörda nymålade naglar, här sncka vi allvarliga problem!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ta väl vara på min syster.Jag saknar henne redan.

2009-08-26 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0