Present till Reneé.

Ziz hade visning för swedladies av sin vår kolletion och självklart var vi två tvugna att åka och titta på var våren har för nyheter. Som alltid hade de trevliga och ur snygga saker.
Men innan vi åkte tog vi oss lite kaffe och tjötade en stund hemma hos mig och efter visningen föreslog jag att vi skulle ta oss en liten titt på pärlmarknaden. Och där var Ellen, så frågade hon om vi skulle äta lunch så efter lite tittade så blev det mat i magen och paketöverlämning till Reneé.
Hon såg väldigt frågande ut när jag sa att i dag är en speciell dag, hon tittade och sa till Ellen: -ja men du fyllde ju år i onsdags.
Så fick hon paketerna och kort från oss så  fattade hon vad det var för speciell dag. Hade tänkt ge henne paketen senare men Ellen var smart nog att tänka på att det är bra om paketen går med i det stora flyttlasset så hon slipper ha det att kångka på.
Men så kunde vi inte hålla oss längre utan var tvugna att säga som det var: Det var inte alls någon slump att det blev kaffe hemma hos mig, jag var tvugnen att dra ut på tiden lite så Ellen skulle hinna till pärlmarknaden för hur länge som hällst kunde vi ju inte vara på ziz visningen. Och att   Ellen hux flux dök upp på pärlmarkanden var ju knappast någon slump. Och sen valde Reneé lunch ställe utan att hon fattade det heller så det blev en riktigt lyckad dag och jag & Ellen tyckte vi var fantastiska skåderspelerskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0