Handdukar.

Man behöver inte mycket för att roa två brudar, ett tyg som passar bra för kökshanddukar och ett tyg för dekoration.
Jag tog tunnelbana och taxi ut till Ellen efter att Mikael åkt till jobbet i måndags morgon. Sen satte vi igång att sy kökshanddukar och jag gjorde grytlappar oxå. Grytlapparna är inte riktigt färdiga ännu men när de är det så ska jag ta en bild och lägga ut.
Kul hade vi!
När jag ändå var på hållet så tog jag mig till Pearl city, jag gjorde det förra veckan oxå och då med inställningen att det skulle vara den sista gången inna jag åkte hem i maj. Men då upptäckte carola åt mig att mer än hälften av alla hjärtanen jag köpt hade texten bakofram. Ett hjärta jag hänger på alla sakerna jag gjort där det står: Made white Love. På dessa stod det: evol etitw edam. Inte riktigt lika roligt. Och som Kate sa: det kan bara hända i kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0