Barbi house.

Jag & Ingrid är ju lite fåniga, vi gillar Barbi höggt! Eller man kankse ska säga, gillade.
Men det var den bästa lek kompis när jag var liten och hon har fortfarande en speciell plats i mitt hjärta.
De har öppnat ett helt hus med Barbi, kläder, väskor och café mitt inne i stan här i Shnaghai.
Om man köpte en tröja i barn st så var det med en likadan till Barbin, tänk om det hade funnits när man själv var liten.......
Vi skrttade gott när vi gick runt i dett rosa hus bland all glimm glimm och guu vet allt, vi två från småland djupaste skogar. Passade nog inte riktigt in, men kul hade vi!
Vi avslutade det hela med lite gott fika uppe på 6 våningen i detta rosa café.

Kommentarer
Postat av: mamma A

Som Eva S brukar säga: I varje gammal tant bor det en liten flicka.

2009-04-29 @ 10:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0