HHHAAA internett

Internett ska bara fungera! Inte som nu, bara kranglar. Har varit borta tre ggr pa 2 veckor, sa nu borja jag surna till pa dessa hyresvardar!
Ar nu pa ett cafe en liten bit hemmifran, det tog ett tag att finna ett stalle m internett. Jag fragade vad det kostade, de sa: Free. Kopte en kopp kaffe for syns skull. Det ar varldens trogaste tagnenter och inter har de aao heller. Sa det blir en spannande uppleveser for er att tyda dessa rader.
Mitt i allt internett krangel kom det brev fran mamma Inga-Lill, tala om passande! Men rakningarna kunde du hoppat over, hihi. Det var skont att sitta pa balkongen i dagens sista sol och lasa Vesbo Andan. De ny oppnade rakningarna lag pa bordet da det kom en vindpust och de blaste ivag, som tur var sa flog de inte over racket. Vad skulle jag sagt nar jag skulle fatt paminnelse; -Huuumm, de blaste over balkongracket pa 16,de vaningen och jag kunde inte ropa pa nagon att plocka upp dem at mig for jag kan inte komunisera med dem. Tro knappast de godtagit den ursakten.
Hade tankt lagga ut nagar bilder fran helgen men det far bli en annan gang pga av detta internett krangel.
Vi besokte en antik marknad/ kvater i sondags tillsammans med Kerstin, Ake och deras son Bjorn. Antikt och antikt, jag skulle mer kalla det for marknad med lite av varje. Vi kollade aven in en blomster och djurmarknad, det var dar som jag och Robban kopte blommor nar han var nere har. Da var vi dar pa veckan, nu var det sonsag och en massa folk. Sa alla som komme ner ska vi ta dit, hur lange ni vill vara dar inne bestamer ni sjalva, men in dar: det ska ni! En anorlunda upplevese, det kan jag lova.
Idag har jag rastat symaskinen hart, imorgon tis kommer Sara.H ner till oss och ska stanna 12 dagar. Och da far symaskinen vila for under dessa 12 dagar blir det shopping pa hog niva!
Sara och jag larde kanna varandra nar vi var i Rom for ganska exakt ett ar sedan. Hon tog studenten i varas och jobbat inom varden i Reftele nu i sommar sa da passade det bra med en resa ner till oss.
Ska bli kul med lite besok hemmifran!

Kommentarer
Postat av: mamma a

Sara är levrerad till Landvetter, o Anders var tillbaka i Gved vid 13. kramizz

2008-09-01 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0