Ett år sedan

Tittade i min bok och noterade att det är ganska exakt ett år sedan som vi skrev på papprena om att flytta till Shanghai, med allt vad det innebar.
Ida och Roger har nu varit förlovade i ett år, och hur det har gått vet vi ju: Strålande! Maxen är en frodig tre årig kille som ska bli storebror i december.
Mamma, pappa och jag var i Rom för ett år sedan tillsammans med UMIV (ung medarbetare i Västbo). En toppen resa uplevde vi medans Mikael var i Kina och knegade på.
Robban och Jenny har oxå just firat ett årig förlovningsdag, de har oxå hunnit med att bli man och fru Magnusson. Förlåt Jenny, men jag säger fortfarande Jenny Johansson, och varje gång jag sagt det så kommer jag på att det är fel. Men tids nog så lär kankse även jag mig att kalla dig fru Jenny Magnusson.
Tänk vad saker och ting ändra sig på ett år och så många saker man får vara med om.
Undra vad man gör om ett år?

Kommentarer
Postat av: Robban

Fru Magnusson är rätt läckert att säga tycker jag. Det är inte många dagar sedan som jag ändrade i mobilen från J.Johansson till Magnusson :-)

2008-09-17 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0