Rena rama julafton!

Nu har Ewa & Britt-Mari kommit, de hade med sig en massa saker!
Jag hade bett mamma shoppa endel åt mig, och det hade hon gjort. Som tex groft mjöl, ost, fiberhavregryn, fryspåsar, disktrasor och  köttbuljong.
Hon hade även beställt kort och stämplar åt mig så nu kan jag göra julkort. Annie hade blivit komenderad till att gå till presentverksatden i G-ved och köpa några julpapper, något hon lyckades bra med.
Både Ewa & Britt-Mari hade bakat bröd som de hade med sig ner, gu så gott! De hade oxå med sig, ost, coccosflingor, möj och köttbuljong + en massa kaffe- så himla bra!
Så här sitter jag efter en liten stund på gymmet med en kopp te och en hembakad macka med ost på. Kunde inte i min livligaste fantasi föreställa mig hur gott det var med hembakat bröd med en bit sture ost på innan man int har tillgång till det.
Ska nu njuta av den sista tuggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0