Sykurs del 2

Då vr det dags med sykurs del 2.
Efter att ha letat efter vetemjöl i timmar igår så lyckades jag hitta och kunde baka en kaka i dag på morgonen, det blev en banankaka med vit choklad i. Ett resept jag fått av Kate som var kanon!
Problemet var det här med gasugnen och tillråga på allt så glömde jag av kakan i ugnen för jag satt och knöt ett pärlarmband. Men under kan ju ske och den blev super!
Tjejerna dök in vid 10.30 tiden, med lite fika i kroppen så var vi redo att "arbeta".
Renee är erdan färdig med sin väska och stod mest för underhållningen och hjälpte mig med lunchen. Åsa och Ellen är inte rikigt färdiga men på god väg, det liknar en väska iaf.
Trevligt hade vi och vi insåg att vi har en hel massa andra saker oxå som vi måste göra framåt!

Kommentarer
Postat av: mamma A

Jag syr också väskor nu , fast av kaffepaket, få se om det går att kränga några på auktionen !

2008-11-04 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0