Nya Bond filmen.

Vi fyra, Reneé, Urban, Mikael och jag skulle träffas i söndags, men vad vi skulle hitta på vad en anna fråga.
Men så kom Reneé med den briljanta ideen om att vi skulle gå och se den nya Bond filmen. Hon hade lyckats ta reda på att den bla sändes halv sju. Det lät perfekt.
Äta innan behövde vi, det blev bio mat = Mac Donald´s
När vi 18.20 klev in i en tom bio sallong så hade filmen precis börjat, den började inte halv sju som de sagt utan ca 18.20. Vi missade nog bara någon minut, men man blev lite snopen.
Jag hade svårt att hänga med för det var ingen engelsk text, den var på kinesiska. Men i det stora hela så fattade jag, ska se den hemma i jul har jag tänkt.
Vi hade varit på Ikea innan under dagen då vi köpt algrens bilar som vi snaskade på under filmen, precis som hemma.
Nöjda och glada av att kunna gå på bio här nere blev det kaffe hemma hos Reneé och Urban efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0