Mikael i Beijing

Efter visums sökningen och att killarna jobbat färdigt på kontoret så åkte vi tillbaka till Shanghai. Mikael och Kina VD, David flög till Beijing för att ha olika möten. Meningen var att de skulle kommit hem på tor kväll, men redan innan de åkte fattade jag att de kommer inte förrens på fre. Och mycket riktigt, de fick yttligare ett möte på fre morgon. Så jag är glad om jag får se honom på fre kväll.
Det hade varit givande möten för dem så de verkade nöjda när jag pratade med honom igår kväll.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu du kan du titta in hos mig med,borde läsa på teorifrågor men cyberspace känndes roligare..kramar från en med stor mage

2008-11-15 @ 18:57:14
URL: http://blomsterida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0