Lägga asfalt

En natt i helgen började de fräsa upp asfalten på gatan utanför. Vårt sovrum ligger precis ovanför gatan så det dånade fint, vakande ooch tänkte: Va f... är det frågan om. Men det tystande oväntat fort. Men natten mellan tis och ons kl 23.30 då jag äntligen pallade mig i säng efter att ha pärlat började de igen, och då tystnade de inte förrens hela gatan var uppfräst.
När jag berättade för Mikael var vår gemensamma komentar: -Men den var väl inte dålig.
Igår kväll när jag gick hem de få metrana från massagen så stod där fem grusbilar med någon sorts oljegrus eller liknande på flaket och lite längre bort syntes asfaltsmaskinen (det där stora monstret som dånar och ryker). Så ni kan ju räkna ut hur god nattsömn man fått dennan natten.
Hoppas att de är klara så man kan sova gott natten som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0